vineri, 27 martie 2015

Cum să gândeşti PROST

Iată câteva afirmaţii pe care le-am ... găsit, ca să zic aşa.

"Persoanele, nu sunt obiecte să fie supuse la "teste" de funcţionare, iar asta doare foarte tare, dar trebuie să înţelegem că noi cei de astăzi suntem rodul experienţelor de ieri."

=)) Ciudat! După ce că ai un comportament PROST, iar omul doreşte ca tu să te pui pe linia de plutire şi îţi dă o perioadă în care să faci asta, tu consideri totul un test. :)) Mai mult, cum naiba se face că în perioada respectivă tu deja îţi faci relaţii, eşti pe combinaţii, alea, alea. Până la urmă, despre ce vorbim? :))

"După părerea mea este bine să "testezi" o persoană să vezi dacă poţi să îi "dăruieşti, inima ta", dar în perioada asta de testare pierzi zile, luni, ani în care puteai să cunoşti acea persoană prin clipe petrecute împreună."

Dar dacă într-un an şi jumătate, persoana respectivă tot nu şi-a schimbat gândirea, comportamentul şi obiceiurile sau defectele care o trag în jos?

'Şi eu aveam nişte criterii atunci când îmi alegeam potenţialul "P.A", dar viaţa mi-a arătat că pot să "fac ceva" pe ele de criterii şi să mă bucur odată de persoană aşa cum este."

Tu poţi avea pretenţii când îţi alegi un căcat de PA, vrei să fie într-un fel, să etc, să plm, dar tu eşti INAPTĂ să faci foarte multe chestii normale. Eşti cu gura mare, eşti tupeistă, eşti enervantă, comentezi când tu chiar nu ştii despre ce vorbeşti.

"Şi aici vreau să zic că oricât de mult am încerca uneori să acceptăm o persoană "aşa cum este", avem tendinţa de a încerca să o modelăm şi să distrugem "efectele speciale" şi a le înlocui cu unele care să ne placă nouă, cei care nu fac asta probabil că mint, eu am făcut asta şi recunosc! Am plătit scump asta prin trăirea acelei senzaţii de a nu fii acceptată aşa cum sunt..."

:)) Când o să găseşti o persoană care o să vrea o persoană cu gura mare, tupeistă şi cu multă nesimţire, să mă anunţi şi pe mine. Cum plm să abordezi un subiect când în secunda doi eşti luat cu afirmaţii non-sens?


În concluzie. În perioada de testare ai fost o curvă! Nu schimbi acest atribut dacă faci un articol! :))

Şi te rog, nu mai pleca de acasă! :) Respectă-ţi părinţi şi asigură-ţi un viitor! Eşti destul de depravată! Dar te înţeleg, un BMW din 90' :)) te scoate din casă afară. Când mă mai vezi, te rog, continuă să mă ocoleşti! La 9 din 10 dame pute a felaţie! :-w


şi...AUZI ŞTII CE? :)) mi se rupe dacă te va afecta! ;) Du-te acasă şi cere-ţi scuze părinţilor! Penibil ceea ce faci! :P Vei regreta, oricum! Doar că acum eşti mult prea proastă să vezi!

http://ofataanonyma.blogspot.ro/search?updated-max=2015-02-21T09%3A02%3A00%2B02%3A00&max-results=1&start=2&by-date=false


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post