joi, 28 mai 2015

Telefonul visorilor mele

Astazi am sa va recomand un smartphone care imi place enorm. M-a atras calitatea, design-ul, performanta, culoarea si accesorizarea. Specificatiile lui sunt: 

- display IPS de 5 inch cu rezoluție 1280×720 pixeli; 
- procesor MediaTek quad-core la 1.3 GHz, 
-1 GB RAM, 
- 8 GB spațiu de stocare și slot pentru microSD de până la 32 GB; 
- Android 4.4 KitKat;  
- dual-sim, 3G, Wi-Fi b/g/n, bluetooth 4.0, microUSB, jack de 3.5 mm, A-GPS; 
– 8 Megapixeli, autofocus, LED flash; 
– baterie de 2040 mAh, 170 gr. și 9.65 mm grosime. 

Pretul telefonului este doar de 549 lei.Personal cred ca este o afacere foarte buna. Telefonul cantareste mai mult decat ma asteptam. Asta inseamna ca Philips S398 este un telefon sobru, un telefon rezistent, care poate face usor fata unor droptest-uri. Imi place la nebunie performanta. Nici nu voiam sa aiba ANdroid 5.0 deoarece uneori are probleme. Prefer KitKat. Are un GB ram, destul pentru a naviga fara lag pe internet sau de a rula aplicatii si jocuri. Avem un procesor QUad-Core de 1.3GHz. Mai mult decat suficient. Rezolutia telefonului este de 720p HD. 

Pretul este foarte avantajos. La doar 549 lei primesti specificatii mid-range de nivel intalt. Un Mid-Range mai high-end :) nu stiu daca ma intelegeti. Imi place foarte mult designul, imi place ca este rezistent. Cand spui rezistent, deja imi fuge gandul la Nokia. Voi ce preferati? Un smartphone rezistent sau un old school rezistent? Eu prefer Philips S398. 

Sunt foarte curios daca va primi actualizari software mai des, nu neaparat pentru 5.0 Android Lolipop, insa pentru actualizari KitKat. M-ar tenta foate mult acest telefon. Astept si parerile voastre in sectiunea de comentarii de mai jos. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post