sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Mini Segway pe SmartBalance.ro

mini segway SmartBalance
Fratele meu se saturase sa practice acelasi sport si isi dorea sa incerce altceva. Tot timpul cand pleca cu skateboard-ul, venea acasa accidentat sau cu placa zgariata si vazuse pe net intr-un videoclip cum niste baieti aveau un hoverboard. Din acel moment, fratele meu nu a mai rezistat si a zis sa ii achizitionez si lui unul ca acela, deoarece a vazut din ce e in stare sa faca. Normal ca am intrat pe site-ul SmartBalance. ro pentru a ma interesa de toate detaliile acestui produs. Am ramas uimita de numarul de abonati pe care acest site il avea si cat de multumiti au fost de serviciile lor. Eu si fratele meu am ales unul din produsele afisate si am comandat pe loc. M-a incantat faptul ca transportul era gratuit oriunde in tara si in doua zile coletul era la tine acasa. Fratele meu a fost foarte multumit de hoverboard si de calitatile sale. A observat ca poate asculta si muzica, ceea ce pentru el inseamna foarte mult, relaxare deplina. Si-a invitat si prietenii sa comande si ei de pe site, deoarece preturile sunt prietenoase pentru orice buzunar. Poate duce pana la 120kg, iar limita de viteza este de 15km/h. Timpul de incarcare a acestuia este de 3-4 ore . Pentru tinerii din ziua de astazi reprezinta o noua provocare, dar si  un echilibru nou de a conduce asa ceva. Acum este sansa ta sa te afirmi in lumea jocului si a imaginatiei cu ajutorul unui hoverboard SmartBalance. Firma SmartBalance iti ofera oportunitatea de a cunoaste adevarata valoare a produsului si creatia sa. Ia si tu parte la concursurile care se desfasoara in aceasta perioada pentru castigarea unui hoverboard. Pe site te asteapta o comunitate intreaga de abonati SmartBalance. Cu ajutorul tau, noi ne vom extinde si mai mult in colectia de produse intelectuale SmartBalance.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post