miercuri, 26 februarie 2014

Reîncadrarea #2

După cum am zis în articolul anterior,astăzi o să va prezint alte exemple de reîncadrări .

  •  Exemplul numărul 3

Eram în clasa a 12 a, m-am așezat pe o bancă din parcul de lângă staţie ,pentru că ieșisem mai devreme .Mă
 tot gândeam la examenul pe care urma să îl susţin , când o femeie a venit lângă mine întrebându-mă'' ât este ceasul ? ''.I-am zis și ne-am dat la vorbă , că are și ea o fată de aceiași vârstă cu mine și a dat-o la pregătire ș.a.m.d.Cum vorbeam noi ,a venit vorbade fata cea mare care iubea pe un băiat și acesta era indiferent ,nu prea îi păsa de ea, s-au despărţit o perioadă și unui alt băiat îi plăcea de ea, venind cu flori la întâlniri , dar aceasta nu îl suporta.
   Eu am venit cu teoriile mele judecând-o pe fată ,că a greşit și tot așa .În fine, nu am dat prea mare importanță acelei întâlniri .După câteva luni m-am despărţit de prietenul meu de atunci și imediat mi-am găsit un băiat , care venea cu flori era atent , iar mie nu îmi păsa. După aceea mi-am dat seama...am judecat ca o proastă , fără să analizez  sentimentele fetei . Dumnezeu mi-a arătat că înainte să judec să îmi iau atribuții care nu îmi corespund să mă pun în locul acelei persoane și să mă gândesc ce a determinat-o să facă asta ? Are ea un motiv ...

  • Exemplul numărul 4

Un om a încercat să se angajeze în mai multe locuri , dar care nu îi plăceau în mod special.După cum ne aşteptam , a primit nu.
  Demoralizat ,supărat pe tot și dând vina pe viaţă ,pierzând chiar și credinţa în Dumnezeu , pur și simplu era la pământ.
  A venit într-o seară acasă obosit și stresat , gândindu-se că nu are bani și ce o să facă ? Din ''greșală''a dat peste o carte în care era un bileţel  ''Promit că o să devin ceea ce îmi place''.Băiatul dorea să devină psiholog , dar a renunțat la acest vis din mai multe cauze.
Vedeţi cum nimic nu este întâmplător? Băiatul și-a promis să facă ce îi place și aceste ''coincidențe'' , după cum le ziceți dumneavoastră , nu sunt altceva decât semnale că a-ți luat-o pe drumul greșit .

  • Vă propun să vă gândiți la ultima chestie rea care vi-sa întâmplat și analizați-o .Sunt sigură că s-a întâmplat cu un scop ,dacă doriţi puteţi să mi-le împărtășiți și mie .  Reîncadrați și vedeţi ''Ce beneficii v-au adus ?''sau ''Dacă ceea ce faceţi vă place? '',''De ce a luat x decizia aceea ? ''..Vă pup și ne întâlnim mâine cu alte exemple.Rămâneți iubiți ;3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post