joi, 20 februarie 2014

Intimitatea

Știu că o să mă judecați pentru acest articol ,dar sunt obligată să îl prezint deoarece este un factor foarte important într-o relație, iar acesta se numește intimitatea .Trăim într-o perioadă în care inintimitatea este pusă pe primul loc într-o relație. Asta în cazul băieților care se bagă în relații doar pentru acest lucru, iar după nu se mai interesează. Dacă mai este fata și virgină și o păcălești cu cine știe ce mișelii, spre exemplu '' O să mă căsătoresc cu tine '',''O să te iubesc mai mult ''și mai știu eu ce filozofii din astea. Înainte să faceți astea, asigurați-vă că aveți creierul în funcțiune și nu lăsați libidoul și pulsiunile vieții să vă ghideze. Băieții ar trebui să înțeleagă că dacă se bagă într-o relație pentru intimitate și nu îi interesează de fată, și-au compromis viitorul. Poate atunci nu simt efectelele, dar viața continuă și nu știi când o să guști din propriul leac și după te întrebi de ce ?Scuzați-mă pentru această introducere , cam dură , dar trebuie să scoatem partea rea mai întâi. Exemplul de mai sus, este mai rar în cazul fetelor, dar poate or exista .

Dragii și dragele mele, viața intimă , nu este un lucru rău, este chiar ceva benefic. Depinde cum v-a fost implementată, stă în puterea de decizie a fiecăruia. Știu că toți îți zic cum că este ceva rău. Păi cum să nu fie , când toți zic ''Vai așa ceva nu se poate , nu este bine  ''. Este adevărat că trebuie să ne respectăm pe noi și să nu o începem la vârste foarte fragede , dar asta ține după cum am zis de puterea de decizie a fiecăruia.
 La copiii când ajung la perioada adolescenței , necesită  mai multe explicații, iar părinții trebuie să le explice cum stă treaba în această temă. 
Asta era valabilă pe vremea părinților noștrii , noi avem internetul, doar trebuie să scri și gata, ai primit toată informația.
Viața intimă nu este o joacă, serios acum, nu este o joacă de o noapte. Un prim contact care nu te mulțumește poate lăsa o traumă foarte adâncă în inconștient , iar de acolo pot poate provoca foarte multe probleme. De aceea, nu tratați intimitatea precum o pereche de ciorapi, lasă că azi mă duc cu alta /altul, nu merge așa .
Băieții au un instinctul sexual mai dezvoltat decât fetele, aici stă o explicație biologică. De aceea, ei doresc mai mult intimitatea pentru că asta le dictează domnul creier. Băieții nesimțiți nu sunt așa că vor ei , sunt așa pentru că nu își pot stăpânii energia sexuală care este una din energiile vitale ale omului .

Perioada adolescenței este o perioadă de transformări majore atât la fete cât și la băieți. De aceea, părinții trebuie să aibă o comunicare foarte bine structurată cu progeniturile lor.
O relație nu trebuie consolitată prima dată pe intimitate, deoarece asta se numește interes sau plăcere. Intimitatea vine pe parcursul reației , pentru cei care știu să își controleze enrgia sexuală. O relație se consolodează pe factorii care i-am enumerat în articolele trecute și după aceea pe intimitate. Nu intimitatea prima și după restul , aici fiecare face cum crede, acesta este punctul meu de vedere, deci nu mă supăr dacă mă contraziceți .
      Am vorbit despre intimitate cât se poate pentru adolescenți , acum să vorbim despre intimitate în cazul cuplurilor căsătorite, dar și a celor care au hotărât să facă acest pas.
Intimitatea este adesea un subiect de divorț în multe familii. Cineva mi-a zis odată' 'Trebuie să vă înțelegeți la pat, este un principiu foarte important” și chiar este. Acum nu stai bine că gata,dezbrăcarea, scuzați-mi limbajul, dar așa este. Nu au un preludiu în care să se răsfețe, să se cunoască, să vorbească. În unele țări femeile înainte de act, dansează, sunt mai timide,etc. Este ceva foarte frumos, intimitate nu este egală cu plăcerea, pentru mine intimitate = cunoaștere , dăruire , respect ,comunicare. De aceea bărbații se mai satură pentru că își satisfac doar plăcerea trupească și aseamnă contactul cu stingerea unei dorințe arzătoare , nu cu un ritual de cunoaștere , sau mai bine zis, de recunoaștere continuă. Am auzit o expresie foarte frumoasă ''Patul conjugal trebuie să fie locul unde toate problemele se contopesc''. Violența , nevrozitatea se poate datora și unei vieți sexuale nesatisfăcătoare sau chiar lipsa acesteia, de aceea tinerele cupluri ,părinții , cei care au peste 50 de ani , să nu uite de acest aspect foarte important, viața intimă .

 
După cum am mai zis, nu trebuie să fie doar un contact , ci un ritual complex și felxibil , care să nu ducă la monotonie sau la infidelitate. Mai bine zis , dorința aceea de satisfacere, începe să scadă și intervine lipsa ritualului. După ne întrebăm ce am avut , că am fost gospodine , etc. Oricât de ocupați/ocupate am fi , să nu uităm de partener/parteneră ,știu că poate vin copiii și o să invocați paradoxul timp pentru al educa și după vă treziți cu o infidelitate și faceți o scenă de toată frumusețea. Munca este muncă, copiii sunt copii , iar soțul sau soția sunt soțul sau soția. Nu trebuie să îi uitați , faceți-le surprize , o cină romantică , o lenjerie nouă , un dans ...etc ...nu trebuie să fii miss românia pentru a te îmbrăca așa ,există șenjerii pentru fiecare tip de corp. Bărbații să vină cu flori acasă ,  să pregătească cina așa cum se pricep , etc .Soluții există , ceea ce contează este să ne vindecăm de scuzemia de care suferim cu toții .
Viața intimă este importantă , mai ales într-o căsnicie , iar asta trebuie să fie un ritual de recunoaștere , de redescoperire ,de îndepărtare a monotoniei .Viața are niște momente mult mai importante , chiar dacă pentru unii intimitatea este importantă să nu uite de ce trăiesc , să fie fericiți , aceasta este doar bucată de puzzle .Iar cine își începe viața intimă sau nu , nu trebuie judecat , fiecare are puterea de decizie , nu suntem noi Dumnezeu să facem sală de judecată pentru faptele nimănui. Dragii și dragele mele , eu vă sfătuiesc să nu neglijați acest aspect , dar nici să deveniți sclavele nimănui,în cazul sexului feminin. Eu vă urez succes și să rămâneți iubiți , v-am pupat pe toți .







2 comentarii:

  1. Intimitatea este un lucru extren de important, problema e că lumea în ziua de azi o pune pe primul plan și totul se învârte în jurul ei. ^.^

    Ai dreptate, intimitatea nu este totul, însă este importantă

    RăspundețiȘtergere

Ads Inside Post