vineri, 21 februarie 2014

Dragostea

Dragii și dragele mele , astăzi o să vă prezint un tip diferit de factor. Mai bine zis , este un factor care îi cuprinde pe toți , dragostea. Acesta este este factorul cel mai important, de aceea l-am lăsat ultimul , deoarece cuvântul dragoste/iubire , nu este un singur factor , el este precum o inimă la care sunt conectați ceilanți factori. Dragostea este atracția pe care o simți prima dată când vezi o persoana care după părerea ta , îndeplinește condițiile pe care tu le căutai. Din acel moment își fac apariția factorii despre care am vorbit ,respect , dedicație ,încredere ș.a.m.d . Atunci când spui că cineva se îndrăgostește , nu poți spune ''Vai, dragostea este singura care contează '', de aceea trebuie să fi atent la ce zici . Dragostea este sentimentul de împlinire , de aparteneță , să ști că cineva este acolo pentru tine indiferent de situație . Mereu am încercat să îmi explic ce este dragostea? Mereu am auzit zicala ''Cine te iubește , te acceptă așa cum ești '', păi și dacă te lovește , te înșeală , nu îți acordă atenție , te face să te simți prost , să îți fie frică , rămâi acolo ? Iar acum am înțeles la ce se referă. După părerea mea, se referă la defectele pe care le au partenerii și partenerele.

Defecte , deoarece nimeni nu este perfect și persoanele din viața noastră au defecte , dar după ceva timp ajungem să ni-se pară normale și chiar să ne placă că au acele defecte. “Dacă mă iubești mă accepți așa cum sunt”. Este adevărat , dar lovește-mă , înjură-mă , ignoră-mă , fă-mă să mă simt mizerabil. După toate asta , să te accept ... Poate o să rămână împreună de dragul copiilor în cele mai multe cazuri sau de ce o să zică lumea ș.a.m.d, dar deja s-a creat o prăpastie în care toți factorii care consolidează se scurg precum apa unui râu . Să vă dau câteva exemple pentru a înțelege mai bine


  • Exemplul numărul 1 Femeia x este căsătorită cu bărbatul y . La început totul era frumos , aveau toți factorii , dar cu timpul s-au distanțat din cauză că au venit copiii și grijile cotidiene, iar de ceva timp soțul nu o mai apreciază , începe să nu o mai respecte. Vedeți, de aceea mereu repet , factorul timp nu este pentru a ne obijnui și uita , ci pentru a ne apropia mai mult. Lipsa unui factor duce la moartea celorlanți . După părerea mea, uniunea dintre două persoane este precum o rețetă unde ingredientele sunt factorii, iar rețeta se numește dragostea. 

Factorii trebuie să fie în cantități egale mereu când vrem să o preparăm, dacă punem prea mult dintr-unul și diminuăm din altul , rețeta nu mai este echilibrată , iar rezultatul nu este unul de dorit.
    Dragii și dragele mele , pe durata unei relații trebuie menținut echilibrul , mereu să fim acolo pentru persoana de lângă voi. Dragostea nu este ceva complicat , este chiar simplu dacă știi cât de importantă este pentru voi .
    Rămâneți iubiți și nu uitați pentru ce trăiți , să iubiți. În viață trebuie să te apreciezi pe tine întâi , dacă nu te apreciezi pe tine, nu ai cum să-i apreciezi pe alții. Vă pup pe toți , aveți grijă de v
oi .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post