marți, 24 iunie 2014

De ce dragostea învinge mereu?

Am stat și m-am tot gândit,de ce dragostea învinge mereu? De ce în filme,indiferent de cât timp trece cei care se iubesc mereu sunt împreună ? Aceste întrebări îmi fugeau prin minte,iar răspunsul nu! Dar cum nimic nu este o coincidenţă,am primit răspunsul când nici nu mă aşteptam, acum ceva zile, iar întrebările mi-le pun de mult timp.
Dragostea este cel mai minunat sentiment și înglobează  tot ce ești tu ca persoană.Ne-am născut din dragostea părinţilor noștrii,trăim pentru a ne găsi persoana care noi hotărâm că este potrivită cu alegerile noastre, lucrăm într-un domeniu care ar fi indicat să îl iubim, Dumnezeu ne-a creat din dragoste . Toate aceste acţiuni sunt sponsorizate de cel mai minunat gând,dragostea,dar în cele mai multe cazuri gândul care spnsorizează este invidia,lăcomia,furia,etc.

Când pui dragoste în ceea ce faci,inevitabil vei reuși,dar cum? Pentru asta o să vă dau un exemplu pe care l-am citit într-o carte :
”Doi oameni,au absolvit aceiaşi facultate,unul are succes iar celălalt nu”.De ce credeţi oare? Pentru că unul iubeşte ceea ce face,a hotărât că în domeniul acesta va avea succes și pune dragoste în fiecare activitate. Pe de altă parte, cel care nu are succes în domeniul întreprins face parte din categoria celor care nu și-au ales domeniul pe care hotărăsc că îl iubesc, ci pe care aduce cele mai multe beneficii,iar când a văzut cum este a devenit un mediocru, care face doar pentru că așa trebuie. 
   Relațiile noastre cu persoanele din  viața noastră,dar și cele cu prietenii,părinții, vecinii, neamurile tot de dragoste ar fi indicat să fie sponsorizate. Cu siguranţă  a-ți fost într-o vizită care să vă lase un gust amar de la început,fără a se îmtâmpla nimic sau în extrema cealaltă, să mergeţi și să nu mai vreți să plecați, simţindu-vă extraordinar,chiar dacă nu s-a întâmplat nimic ieşit din comun. Mie mi-sa întmplat,iar acele persoane sunt o aminitire plăcută mereu,dar și celelalte pentru că așa cum Dumnezeu ne iubeşte și noi să ne iubim și așa cum suntem .
 Să revenim la începutul articolului,unde am întrebat, de ce dragostea învinge mereu și nu doar în filme? Filmele sunt înţelese de fiecare în parte după hotărâre,mie mi-au răspuns,gândul lor sponsor este dragostea, care îi va aduce  mereu la legătura lor .
Oameni buni,când mergeţi undeva cu un gând bun( de dragoste),cu siguranţă o să aveţi succes ,deoarece dragostea este unul dintre cele mai minunate daruri de la Dumnezeu, întrebaţi-vă mereu ”Ce ar face dragostea în momentul acesta ?”,iar răspunsul vine de la Sine.
Dragii și dragele mele rămâneți iubiți/iubite și iubiți! Vă pup!


P.S Vă recomand să citiţi cartea : Conversații cu Dumnezeu de Neal Donald Walsch . Lectură plăcută!  

                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post