miercuri, 15 octombrie 2014

Persoana din spatele persoanei ! ( Partea a 3 a )

Ajungând la camera 100 , lângă Flavius erau părinții acestuia care i-au reproșat Cristinei că de ce nu
i-a anunțat ? Cristina era  slăbită ,distrusă cu lacrimile șiroi pe obraz și nu știa ce să le spună....când deodată s-a auzit  : ”Cristina ...cristina....unde ești ?? Am nevoie de tine?? Vino !”. Cristinei i-a aparut un zâmbet imens pe față, Flavius se trezea, iubirea vieții sale revenise la viață.
-Flavius , ești bine ? Cum te simți ?
-Cristina, pleacă !
-Flavius ??
-Am zis să pleci , nu mai vreau să te vad !
-Flavius ce s-a întâmplat ???
-Pleacă am zis !
-Doamnă , vă rog să ieșiți pacientul devine foarte agitat .
-Flavius ....
-Pleacă!
Iesind din cameră a început să plângă și a picat în genunchi ...
-Doamne, de ce ? Doamne ce tot ai cu mine ??? Ce vrei ....
La auzul acestor cuvinte toată lumea prezentă pe acel palier s-a speriat ...
-Vreau să vorbesc cu Flavius , vreau la Flavius...
Atunci au apărut părinții Cristinei...
-Draga noastră ce ai ?
-Mama ,,,tata ,...Flavius nu mai vrea sa ma vadă ...ce fac?
-Haide acasă și lasă că venim mâine, așa este după o perioadă din asta.
-Eu vreau la el..
Au luat o acasă , unde i-au administrat un somnifer și un calmant...pentru a putea dormi..
Dimineata s-a îmbrăcat și a mers la spital...
-Neata !!! Flavius ce faci ???;3
-Neata ! Uite stau ...
Cristina a încercat să îl sărute , acesta a respins-o cu vehemență..
-Ce s-a  întâmplat Flavius?
-Nimic !

-Flavius , ce ai ?
- Nu te mai suport ! Nu înțelegi asta din comportamentul meu ???
-Ce ???
- Ai auzit foarte bine !!
-Flavius cum poți să spui asta ?
-Uite că pot, acum te rog pleaca !
-Flavius....ce am făcut ?
-Nimic, hai du-te de aici !
-Flavius ???
-S-au dus sentimentele ....nu te mai iubesc...nici nu stiu ce simt pentru tine. Pleacă !
- Cum poți să zici asta !
- Atunci când am plecat , orgoliul tău nu te-a lăsat să vi după mine. Dacă nu te lăsa nici atunci ?? Puteam să mor din cauza ta .
-Flavius ...stiai că trec printr-o perioadă mai grea..
-Da și ??? Ști de câte ori am încercat să te fac să treci peste ?? De multe ori ..m-am săturat...ești o doamnă cu gura mare, orgolioasă și cicălitoare. Pleacă din fața mea!
-Flavius....ai uitat ce ai zis...odată...
-Am uitat tot ! Mi-am îngropat tot ! Mi -am îngropat sentimentele față de tine , în acea seară... pentru mine nu mai însemni nimic! Îmi inspiri doar milă...
-Ai uitat..tot ce ai zis...și acum...
-Ți-am zis, nu mai vreau să te văd! Sunt dezamăgit de tine...sunt confuz...
-Cândva ....ziceai de niște planuri...de iubire...de tot ... acum te ai schimbat ...
-Da și îți mulțumesc că mi-ai deschis ochii!Sunt dezamăgit și eu și părinții mei de tine , nici măcar nu le-ai zis că sunt aici ...Pleacă din fața mea...
La ușă a apărut mama Cristinei....
-Mamii zi lui Flavius că îl iubesc !! Zi te rog... zi....
-Haide acasă...mama este aici ...iar tu....tu...nu mai zic nimic...să te faci bine !

După câteva săptămâni de stat în spital , Flavius a fost externat.Cristina mergea zilnic să îl vadă...atunci când dormea...mama acesteia era mereu cu ea...părinții fuseseră singurii care erau acum lângă ea...Flavius se transformase în stană de piatră. Mesajele aproape că nu mai existau , doar Cristina  îi mai trimitea câte unul spunându-i că ”nu mai poate să stea fără el ”,” că ar face orice să fie iar împreună” etc. Flavius nu putea fi mișcat răspundea doar prin mesaje seci ,care îi făceau numai rău.
Săptămânile treceau ,iar Cristina își pierduse  tot cheful de viață , nu își mai dorea nimic. La facultate totul mergea excelent , ba mai mult profesoara ei dorea să o pregătească,pentru că vedea în ea un mare psiholog.
Într-un din zile Cristina i-a trmis din nou un mesaj lui Flavius , întrebandu-l ”Ce face și că nu mai poate fără el !”. Acesta a început să îi reproșeze Cristinei din nou faptul ”că nu o mai vrea” ,că nu o mai iubește” , ”că nu a făcut nimic pentru relație”,” că nu știe ce este ăla dedicat ” și să lucreze cu ea pentru ca el nu mai dorea să o accepte cu aceste lipsuri. Cristina a tot încercat să îi explice  ”că
această perioadă în care a fost supărată , ea de fapt si a analizat comportamentul ”,”că a învățat multe”...etc.În zadar Flavius nu mai dorea nimic , zicându-i ”că decât să mai trimită asemenea mesaje mai bine , să nu mai trimită !” .
La auzirea acestor cuvinte Cristina a hotărât să aplice toate tehnicile pe care le învățase pentru a-l uita pe Flavius...
Zilele treceau din ce în ce mai greu..zilnic plângea și îl întreba pe Dumnezeu de ? ”De ce atâtea eșecuri? De ce ?” . În acele zile în care și a văzut viața fără sens ,precum un mort viu care mergea doar în locurile  care să îi aminteasca doar de Flavius ,sperând ca el să fie acolo ...au distrus-o și au convertit-o într-o persoană dură , rece, dar își mai păstra inocența  când vedea copiii prin parc....și a ajuns la concluzia că a experimentat ce înseamnă să fii un plus și un minus, să ai și să pierzi , sa zâmbești și să plângi,iar toate aceste concluzii au fost principalele ingrediente care o mai mențineau pe linia de plutire.
Au trecut luni de la acel incident , iar cei doi nu mai vorbiseră de loc, până când....






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post