duminică, 19 octombrie 2014

Persoana din spatele persoanei ! (Partea a 4 a )

Până când într-una din zile l-a văzut pe Flavius în locul în care se aștepta cel mai puțin , facultatea ei .
-Salut ! Ce faci ?
-Salut Cristina ? Uite am venit cu niște treaba până la facultatea ta , că sunt angrenat într-o mulțime de proiecte..
-Aaaaa... mă bucur pentru tine ! Atunci succes în tot ceea ce faci !
-Mulțumesc la fel!
Văzând această reacție , Cristina, și-a dat seama că Flavius nu mai era același, avea cu totul o altă perspectivă de a vedea lucrurile,dar cel mai important Cristina nu mai făcea parte din acea perspectiva.
Cristina a luat decizia să se dedice ei și să se dedice în totalitate carierei. Cu toate că era doar în anul 2 , Cristina deja începu-se să consilieze oameni și să îi ajute. Știa cum este să ai perioade în care să nu mai știi cine ești, să nu îți mai dorești nimic de la viață și chiar momente în care vrei să  scapi de această viață... Era o încântare  să o privești, acea ființă ...care stătea calmă și asculta ...identifica peroblemele...și oferea noi perspective de viață. Cu toate astea, sufletul și lumea sa interioară erau degradate , ea traia doar pentru a ajuta pe altii...nu și pe ea...
Timpul trecea cu o viteză ne mai văzută, trecuse-ră 4 ani decând Cristina nu mai vorbise cu Flavius. Ajunse-se deja psiholog , totul mergea perfect pe această parte , dar pe cealaltă parte nu....Numai știa nimic de Flavius...parcă dispăru-se..
Era într-o   miercuri când șeful Cristinei a trimis-o la un congres al psihologilor în București . Cristina era foarte entuziasmată,deoarece adora să învețe tehnici noi .Drumul a fost unul și frumos , dar și obositor.. Ajungând a mers la hotelul în care trebuia să fie cazată , și-a aranjat lucrurile și a mers la masă , înainte să meargă la întrunirea de la ora 6 . A mers la restaurnatul hotelului , a cerut ceva de mâncare și a început să aștepte sosirea acesteia... Tot așteptănd , la masa cealaltă s-a așezat un bărbat care văzând-o singura s-a dus lângă ea, întrebând-oȘ
-Se poate să mă așez și eu aici ?
- Desigur, este mai frumos să iei masa cu cineva decât singur!
- Cum te numești  ?
-Mă numesc Cristina!
-Eu sunt Alexandru !
- Cu ce ocazie pe aici ? ( Întreaba Cristina)
-Păi nu vreau să mă laud , dar sunt cel care conduce congresul psihologilor de peste tot din țară !
-Serios!!! Și eu am venit aici pentru acest congres?
-În ce constă ?
- O să vorbim despre mai multe teme, noi tehnici de vindecare ...din astea de ale noastre ...
- Abia aștept!
-Da!
-Hei , nu vreau să par îndrăzneț, dar dupa congres nu ai vrea să ieșim să ne plimbăm puțin...uneori simți nevoia și de o plimbare..
-Nu știu ce să zic,o să văd cum mă simt..
-Hei , o să fac o atmosferă plăcută , fără să te obosești prea tare !
- Ești imposibil ! :))
-Am un talent special , te cicălesc până accepți !
-Ok, accept atunci ! ))
Cristina a mers la întrunire , după care a ieșit cu Alexandru la o plimbare.
- Auzi , Cristina ??? Pot să te întreb ceva , știi că noi psihologii ne putem da seama foarte ușor de starea în care se află o persoană,iar tu nu ești tocmai într-o stare ”excelentă”..
-Sincer, nu vreau să vorbesc despre asta...
- Domnișoara psiholog , cunoști atâtea ...tu ești pe ”moarte ” interioară și îmi zici mie că nu vrei să vorbești...
- Domnule mare psiholog, de unde știi asta ??
- După cum mergi , după cum vorbești și cel mai important după ceea ce exprimi...
-Da, da..
-Îmi zici ce s-a întâmplat ?
-Hei , abia te am cunoscut ..cum pot să îți zic ..
-Hei domnișoară, unde este încrederea???Waw, tu chiar ești psiholog sau ...aici se trimit doar cei mai buni...dintre cei mai buni..
-Auzi , cine te crezi să zici astea ?? Eu sunt excelentă în psihologie , pot să fac multe !
-Nu se vede...eu văd că îți cam plângi de milă ...singură...și încerci să suprimi suferința ta ,prin tot ceea ce faci ...hei , ai o viata , ce este cu tine??
-Auzi , ce urmărești ???
-Ți am zis, să îmi zici...
-Nu prea vreau ...
-”Nu prea vreau ”, hai zi aici și lasa ....
- Ok, acum mulți ani...am avut o relație..era tot pentru mine...dar eu nu am văzut asta , mă concentram doar pe ce nu merge în viața mea și așa am pus viața  viitorului meu soț în pericol...
a stat în comă ...iar după a început să mă urască...
-De ce să te urască ???
-Pentru că l-am dezamăgit ! Nu ți-se pare  suficient ???
-Nu , nu mi-se pare ...
-Mie da !
-Și mai ai de gând mult să te auto pedepsești pentru asta ?
-Da...nu mai vreau să aud  de relații , familie ,...derivate din astea..
-Eu zic că ești prea dură cu tine. Tind să cred că ai stat lângă el cât a stat în comă și ...ai fi făcut orice...
-Da...
-Și atunci când s-a trezit , ce ți-a zis?
-Că și-a îngropat sentimentele și că l-am dezamăgit extrem, că a făcut destule sacrificii...s-a săturat ...și eu îl cred...eu nu am făcut nimic...
-Cum nu ai făcut nimic??Nimic , nimic...
-Nimic!
-Cum a intrat în comă?
- Ne-am certat ...a plecat s-a îmbătat ..eu nu l am sunat ...el s-a dus într-un parc ..și...
-Și...
-Hai gata ...serios...
-Și....??? Încă aștept un răspuns...
-Și l-am sunat prea târziu ...din cauza orgoliului meu ...si cand l am găsit în comă..
-Uite ai făcut ceva pentru el ...
-Da, l-am distrus...
-I-ai salvat viața! Nu vezi ..
-Nu văd !! Flavius nu mai este acum cu mine,,,ce mai contează...
-El a suferit atunci un șoc....el știe că te ai dus după el ???Și că l-ai căutat după??
-Nu știu...oricum m-am obijnuit cu ideia că...nu trebuie să mă bag în relații...distrug sufletele oamenilor...
-Auzi ,ai o gândire normal...dar tu te ai gândit câte suflete ai vindecat ??
-Măcar așa să îmi spăl și eu păcatele ...
-Eu zic că ești prea dură cu tine...eu văd în tine un om minunat ...
-Om minuat ,care distruge...minunat ...
-Un om minunat și atât!
-Uite ca să vezi că nu ești singura...și eu sunt ”persoana din spatele persoanei ”...
-Cum adică??
-Par că pot face orice...că știu orice...dar în spatele meu stă o persoană care este exact în acei
ași situație ca a ta....
-Da???
-Da...eram căsătorit , fericit...și soția mea...a plecat cu fetele în oraș și a făcut acceident de mașină...după nu a mai vrut să știe de mine....sunt 6 ani de atunci ...

-Hei , nu am știut....
-Nu aveai de unde ... Acum vezi că oamenii care știu totul...și par că pot face orice...au în spate pe cineva...care este pe ”moarte”...
-Da...
-Acum haide să revenim și noi la sentimente mai pozitive...îți place să te bați cu frunze ?
-Da !
-Atunci , haide !!!
După acea seară , Cristina și-a dat seama că nu mai simțea viața așa cum este ....un miracol, ci trăia doar pentru  ca respira....
A doua zi , a fost tot de studiu ...iar după studiu , Cristina și Alexandru au ieșit  să i-a cina într-un alt restaurant ...acolo s-au întâlnit cu ...............






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post