duminică, 2 noiembrie 2014

Persoana din spatele persoanei ! Ultima parte

Cristina  l-a  văzut în acel moment pe Flavius, dar nu era singur , ci cu o femeie. Flavius s-a ridicat de

la masă a luat microfonul cântărețului  și a început să zică :
- Astăzi în această zi  specială , vreau să fac un pas uriaș pentru viața mea  și anume să mă căsătoresc! Draga mea , Andreea vrei să fi soția mea și să fim fericiți până la adânci bătrâneți alături de  copilașul nostru care este pe drum ?
-Aw....dragul meu... da vreau !!



În  acel moment  Cristina a leșinat în brațele lui Alexandru . Toată lumea s-a întors spre Cristina ,când  Flavius a văzut-o pe Cristina leșinată acolo în brațele lui Alexandru a luat o atitudine de milă și surprindere..
-Cristina , draga mea , mă auzi ??? Cristina , te rog raspunde-mi nu mă lăsa singur te rog !!!! Cristina!! Cristina...te rog....striga Alexandru disperat ..
Alexandu , a sunat la salvare care a venit în cel mai scurt timp , ducând-o pe Cristina la spital. Alexandru nu a s-a dezlipit nici-o clipă de ea, rugându-se permanent să își revină.
După câteva ore ,Cristina s-a trezit , avea o durerea groaznică de cap și întreba ”Unde sunt ? ”. Când a văzut-o, Alexandru a luat-o în brațe și i-a zis
-De azi înainte , nu o să te mai las singură nici măcar o clipă.
-Alexandru, Flavius...
-Flavius,și-a refăcut viața , la ce te așteptai? Să te aștepte pe tine ....

-Sincer...da !
-Cristina , draga mea ...nu crezi că te-ai învinovățit prea mult și te-ai pedepsit la fel de mult ?
-Sincer, cred că am fost prea dură cu mine.
- Chiar ai fost draga mea ,chiar ai fost ....
- Sincer...mă doare sufletul , când îl văd cu ea...
-Sincer, eu mă bucur pentru ei !A spus Alexandru .
-Da..
-Chiar mă bucur, și știi de ce ? Că nu au pierdut timpul ca noi , să stăm să ne plângem de milă , cu ce ne-am ales? Cu o viață trăită pentru a respira și a ajuta pe alții să treacă mai ușor peste anumite situații? Și pe noi cine ne ajută ??? Cine ne dă timpul pe care l- am pierdut îngropând acea parte din noi care urla ” Du-te și cunoaște pe altcineva ”. A redus-o la minim , când de fapt trebuia să sune la volum maxim. Cine Cristina, spune-mi cine ne mai dă înapoi timpul ??
-Nimeni...
-Nimeni ,Cristina !
-Da...
-Nu te supăra acum , dar ăsta este adevărul! Flvius bine a făcut că a încercat să își refacă viața și uite că a reușit ! Bravo lui !
-A reușit...
-Da Cristina, a reușit ! Așa că șerge-ți lacrimile alea de pe obraji și din suflet și hai scrie ultimul rând din acest roman trist .
-Da...
-Acum , hai să cumpărăm unul nou în care să scriem amândoi povestea noastră !
-Știi,,ai dreptate..
-Dacă mai rătăcești mult prin acel roman , o să îl pierzi pe acesta care nici nu l-ai cumpărat ,nu uita că timpul trece , bucură-te de tot ...
-Alexandru...multumesc !
La aceste spuse ,Cristina l-a luat în brațe și i-a zis
-Mulțumesc că ai apărut în viața mea !
-Nu îmi mulțumii că nu ai de ce ! Dumnezeu a vrut ca noi doi să ne întâlnim, chiar dacă în asemenea circumstanțe...
-Așa este ...
- Mereu vom avea în noi o persoană în  spatele persoanei care suntem, o persoană rănită

sau fericită..contează să nu o reprimăm , draga mea . Știu că ești rănită acum , dar nu vrei
să recunoști...și vrei ca Flavius să fie al tău,dar draga mea ”deschide ochii ” și mai
privește și în jur ,mulțumește-i aceli părți din tine și ”pune-ți patinele ” pentru o  nouă poveste...
-Ai dreptate , Alexandru! M-am închis în mine și am îngropat acea parte din mine...era fericită ,săritoare ..cu alții, iar pe mine m-am lăsat ...
-Draga mea , știu că nu suntem într-un moment care să fie prielnic ,dar eu simt să îți zic ceva...
-Spune-mi !
-Draga  mea, Cristina ,vrei să mergi alături de mine pe drumul vieții, și la bine și la rău ? Iar Alexandru a scos un inel ..
-Alexandru, nu știu ce să zic....
-Ce simți tu să zici!
- Da vreau !
-Aww....draga mea ...
-Dar , când ai luat inelul acesta ?
-Ehee, îl port după mine de mulți ani ..
-Serios !
-Da...și uite că a meritat.
-Așa este , dragul meu !
După aceste momente , Cristina a fost externată de la spital și a mers împreună cu Alexnadru să termine ultimele zile de  învățat  . După ce acest congres s-a terminat , Cristina și Alexnadru , s-au mutat împreună și s-au căsătorit. Dealungul legăturii lor , au avut parte și de momente bune ,dar și mai puțin bune, învățând să treacă împreună peste toate. Au avut copii, cariere, iar când au îmbătrânit s-au mutat undeva la țară , murind amândoi după 10 ani de la acest moment ,în aceiași zi .
În ceea ce îl privește pe Flavius, acesta s-a căsătorit cu Andreea, au avut copii și la fel ca și Cristina  și Alexandru , au învățat să meargă înainte împreună.

                                                                                                                           Sfârșit!

Povestea , exprimă multe învățături care o să vă fie de folos ,printre care se numără :
`Prețuiește timpul , nu ți-l mai dă nimeni înapoi, fie că decizi să râzi sau să plângi , asta alegi să faci !”
”Eliberază persoanele , atunci când vezi că nu sunt fericite alături de tine, pentru că într-un final viața o va face!”
”Când pleci dintr-o relație ,știu că este greu ...dar mergi mai departe ,pentru că totul trece ,oricât de greu ar fi , totul trece !”
”Fiecare are acolo pe cineva care abia așteaptă să intre în viața noastră!”
 ”Poate părea ireal, dar viața mereu ne arată drumul spre noi!„

Dragii și dragele mele, sper vă v-a plăcut această poveste și mai sper că ați și învățat multe .
Mulțumesc pentru fidelitatea voastră ! Vă pup pe toți * :* :* <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post