sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Puneți-vă iubita la test înainte de toate

Întotdeauna să-ți supui prietena/iubita la test. Cel mai probabil vei afla informații destul de importante, mai ales pentru viitorul tău. Eu am testat acest experiment și pot spune că totul a avut un real succes. După o relație de un an și jumătate în care totul a fost suportat și susținut de mine, m-am decis să pun piciorul în prag. Certurile din ultima perioadă m-au făcut să realizez că merit mult mai mult. Însă nu era să plec dintr-o relație fără să aflu dacă persoana de lângă mine chiar mă iubește. I-am spus să luăm o pauză, iar în acest timp, am rugat-o să lucreze la defecte (țipatul, vorbele aruncate fără sens, invidia, prostia, sentimentul că le știi pe toate, ș.a.m.d). În tot acest timp tot a încercat să vorbească cu mine. Însă nu doar cu mine. În pararel mai vorbea cu un băiat de câteva săptămâni. Ciudat sau nu, am aflat fără să vreau că de fapt sunt într-o relație. Pe data de 5 Noiembrie aflu că ea juca în două tabere. :)) Era playmaker. Goalkeeper. 

Sună bine, nu? :) 

Mă rog. Nu o spun ca și cum aș avea regrete. Nicidecum. Dumnezeu mi-a oferit după despărțire mai mult decât mi-aș fi putut imagina. Toate se întorc la un moment dat. 

Puneți iubita la test înainte de orice


Aa da, cu ocazia asta mi-am recuperat blogul creat de mine. Probabil veți observa diferența. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post