marți, 24 mai 2016

Pe vremea mea!

Pe vremea mea...stiu ca am inceput articolul intr-un mod mai..popular, insa din pacate, tinerii din ziua de azi uita sa se joace. Probabil peste 60% din tinerii din ziua de azi nu-si petrec copilaria in adevaratul sens al cuvantului. Acum copilasii prefera sa isi petreaca inutil timpul la calculator. Ma refer ca nu sunt productivi. Eu cunosc copilasi care desi inca nu au implinit varsta de 18 ani, desfasoara cateva activitati interesante. La ei poti apela pentru reparatii laptop sau pentru o simpla curatare laptop de praf


Mai tineti minte cand ne jucam pitulusu pana noaptea tarziu? Mai tineti minte cand aveam probleme la mate incurcate sau cand trebuia sa fim puternici la un joc de lapte gros? Mai tineti minte cand se strangeau copilasii pentru un joc de ratele si vanatorii? Mi-e dor sa mai joc un fotbal pe strada cu prietenii, iar portile sa fie intre doua borduri. Dura doar cateva minute pana cand...incepea spectacolul, iar uneori, fetele ne incurajau de pe banca. Ce senzatie! :)

www.cumparlaptopdefect.ro

Un moment de neuitat! 

Tu ce jocuri desfasurai pe "vremea ta"? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post