luni, 23 mai 2016

CumparLaptopDefect.ro si PCLaptop.ro


Service laptop Bucuresti. Este fix ce am cautat pe google si asa am dat de o firma foarte serioasa si anume pclaptop.ro. O echipa tanara si cu mult profesionalism. Probabil si cu multi ani in spate de experienta. Mai mult ca sigur, deoarece mi-au reparat laptopul in 30 min. In 2 minute au facut diagnoza. M-a uimit cu cata precizie pot lucra si cat de rapid pot opera. Am avut displayul ars, HARD DISKUL dus, iar placa video juca feste. Mi-a parut rau sa nu il repar, mai ales ca este un laptop pe care l-am primit de la tatal meu. Totul m-a costat 150 lei. Pret foarte avantajos. La alte centre de reparatii laptop costurile erau mult mai mari. M-a costat undeva 100 lei doar ca sa aflu ce are si sa-l curete de praf. Ce pot spune, de multe ori asta se intampla daca apelezi la un service laptop Bucuresti. Va recomand si voua acest service. Se afla in toate sectoarele din Bucuresti, este ieftin, eficient, rapid si iti ofera discounturi la orice. Intra si tu pe pclaptop.ro. Au si sectiune pentru magazin online. Deci, poti cumpara laptopuri sau componente direct de la ei. Daca doresti sa achizitionezi laptopuri defecte, intra pe cumparlaptopdefect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post