marți, 8 aprilie 2014

Pauza într-o relație


În articolul trecut v-am promis că o să discutăm despre ”pauza într-o relație”. Când am publicat acel articol, o cititoare mi-a zis o vorbă mare ”nu există pauză în iubire”, foarte adevărat. Pauza într-o relaţie nu înseamnă să încetezi să iubești persoana aceea, ci doar pentru a o face să coștientizeze cât de mult tu o iubești. Pauza din iubire, adică persoana din viața ta nu mai este ca la început, s-a schimbat, iar aici fac o paranteză (oamenii nu se schimbă,noi începem să conștientizăm că acele persoane nu sunt perfecte), dar să revenim. Ne dorim atât de mult ca persoana aceea să conștientizeze că o iubim atât de mult și mai vrei și din partea ei să mai facă ceva. Mulți după ceva ani de relație nu își mai dau interesul, încep să se închidă în ei, să lase deciziile pe seama celuilalt, să intervină monotonia, obișnuința , etc. Din cauza acestora, relația nu mai are mult și ajunge la sfârșit, deoarece o decizie se ia de comun acord, nu ce vrea celălalt. Ce denotă faptul că lași pe celălalt soarta relației? Din punctul meu de vedere, dezinteres, iar dezinteresul înseamnă că nu te interesează dacă aceasta continuă sau nu.


   Există perioade în viața omului când ajungi așa de mult să iubești o persoană, încât să te dedici...să oferi clipe minunate și fără să aștepți nimic la schimb. A iubi este un privilegiu, ceva nemaipomenit, dacă stai să aștepți ceva la schimb...aia nu este iubire. Acum am conştientizat frumuseţea iubirii. Pauza într-o relație este precum o rememorare a clipelor petrecute împreună, cu bune și cu ”rele”. Am pus între ghilimele, deoarece după părerea mea, obstacolele care ni le punem chiar singuri sunt precum o omidă care este mică, urâtă, dar se transformă mai târziu într-un fluture frumos. Așa sunt și experienţele noastre, par urâte, scârboase, etc, dar mai târziu sunt văzute precum calea spre ceva frumos. Pauza, după părerea mea cam asta este. Adică după un timp în care am rememeorat ce am făcut împreună, ce sentimente mai avem , dacă persoana aceea este cea care o să ne ajute să devenim noi înșine, după etapa analizei să conștientizăm ce rol are acea persoană și să ne clădim drumul, asemenea frumuseţii fluturelui. Suprasaturația de celălalt, atunci când nu te mai atarge nimic, dar nici nu vrei să pierzi acea persoană și crezi că o pauză o să te facă să simți din nou ce simțeai. Am stat așa odată și m-am gândit de ce unii băieți se schimbă, din bătăușii, care nu ascultă de nimeni, se fac oameni de casă? Iubirea îi face să conștientizeze că acel comportament afectează persoana iubită și încet, încet ajung soți iubitori.

Eu am așteptat mai multă atenție, iubire, alinturi și mă întrebam de ce nu primesc? Chiar nu meritam? Ce aveam? Am folosit pauzele, poate, poate..dar acum am conștentizat că atunci când nu iubești pe cineva, nu poți să oferi toate astea, fără să ți se spună, iar pauza nu rezolvă nimic, mai mult este semnul că ceva nu merge. Comunicarea în unele cazuri nu rezolvă acest conflict, deoarece acea persoană este așa închisă în ea, poate a suferit o dezamăgire așa mare încât doar cu răbdare poți să o readuci la lumină. Uneori este necesar să pleci din viața cuiva pentru a face loc altor persoane potrivite care are rolul de a scoate la lumină calitățile, de a simți că acea persoană este exact ce aveam nevoie pe drumul spre cine suntem noi. Eu vă dau o părere, nu lăsați greutatea unei decizi , cum ar fi pauza de relație pe umerii partenerului sau partenerei, este necesar să vă întrebați de ce se invocă pauza?? Oare s-a întâmplat ceva și eu nu am simțit?? Dragii și dragele mele, acordați atenție acestui detaliu ”pauza într-o relație”, poate nu aceea este persoana pe care o doriți lângă dumneavoastră, spuneții aceste lucruri, nu o lăsați să ducă singură greutatea deciziei și a închiderii dumneavoastră într-un strat de protecție, mai bine spuneții că nu este potrivită și că nu vă face să vă simțiți voi înșivă, decât să o chinuiți cu ignoranța dumneavoastră. Vă pupic pe toți.Rămâneți iubiți!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post