joi, 18 septembrie 2014

Cum poate afecta ”așteptarea” o relație!

Acum ceva articole, am dicutat despre  mai mulți factori care pot influența o relație , am să revin pentru a mai prezenta unul, care după părerea mea este foarte important. Este vorba despre  așa numitele pretenții de la persoana din viața noastră.

Așteptările pe care le avem noi de la o relație nu coincid mereu cu ceea ce are loc în cadrul acesteia. Poate ne dorim o poveste de dragoste cum am văzut doar prin filme, poate ne dorim să fim tratați cu multă atenție și iubire sau poate dorim ca persoana respectivă să facă anumite sacrificii pentru a ne arăta iubirea , iar lista poate continua.  Toate acestea sunt  ideile pe care noi ni-le facem despre cum am vrea să fie relația noastră din viitor, chiar dacă avem o vârstă  mai mică.

 Atât femile  cât și bărbații încă de când au o vârstă fragedă își formează o anumită ideie despre  băieții sau fetele cu care doresc să iasă , iar cei care influențează cel mai mult modul cum o să stabilim aceste legături sunt chiar părinții noștrii. În funcție de comportamentul lor  ca și cuplu, vom prelua anumite obiceiuri  chiar dacă nu ne dăm seama , toate acestea se pot demonstra printr-o simplă  analiză. Cei care nu au avut o copilărie înconjurată de dragostea paternă așa cum și-ar fi dorit , chiar dacă nu conștientizează caută persoane care să le ofere dragostea de care au nevoie  , uneori  având prea multe pretenții de la persoana din viața lor . Am ajuns la subiectul cheie al acestui articol, asteptările, care nu sunt altceva de cât gropi săpate de noi .

Spre exemplu eu mi-am format ideia că un băiat îndrăgostit poate să facă cele mai nebunești lucruri pentru a fi lângă  prietena lui când aceasta are nevoie  doar să fie acolo ... O parte din mine ardea de nerăbdare  la sosirea acestui moment , anii au trecut , și acel moment a apărut , dar s-a soldat exact cu ce nu mă așteptam scuze și dezamăgire , dar dezamăgire deoarece instumentul  de care  era nevoie era exact acolo....  Am făcut destul pe victima , acum să fim realiști , drumul de  acolo la mine este lung, benzina este scumpă și o mulțime de alte inconveniente.  Așteptările , nu fac altceva de cât să te dezamăgească și cu ce preț ? Cu prețul de a pierde persoane  cu care poate ajungeai să ai relația aceea specială pentru tine . Aceste lanțuri de dezamăgiri m-au învățat că în viața să nu ai pretenții, deoarece  atunci când așteptările nu îți sunt satisfăcute devi frustrat , nervos  și începi să  ancorezi negativ acele persoane din viața  dumneavoastră , care nu au nici-o vină  că dumneavoastră aveți atâtea așteptări .
După cum spuneam , cu toții ne dorim povești de dragoste , dar să stăm și să ne gândim , oare cât de mult ne iubim noi înșine ? Oare câte pretenții avem de la noi ? Oare aceste pretenții au preluat frâiele vieții noastre fără să ne dăm seama? Sunt câteva întrebări , care poate acolo  undeva în noi au un răspuns. 
Eu  trebuie să devin realistă și să încetez să aștept” prințul care o să mă salveze ” și să mă salvez singură deoarece  dacă nu fac eu ceva pentru mine, ceilalți nici atât nu vor face.  Mie îmi place să gândesc în povești, cred că  de vină este faptul că nu vreau să accept că am crescut, iar poveștile cu prinți și prințese sunt doar în cărți. Încă cred că ”P.A” există , acolo și o să se arate exact la vârsta propice , vedeți încă o așteptare care cel mai probabil nu o să aibă loc , dar uneori după cum   ziceam dacă este să gândim realist nu este altceva de cât o oală spartă  despre care noi credem că este bună , dar acea mică gaură golește încet , încet  tot ce o să depozităm acolo. Așa este și în cazul așteptării, noi nu ne dăm seama ,dar ne golește ușor , ușor din enetgia vieții , din energia noastră prin dezamăgiri. De aceea eu vă sfătuiesc , să aveți grijă la așteptările pe care le aveți de la persoana din viața dumneavoatră , pentru că după cum spunea cineva ”nu pierdem nimic, deoarec atunci când câștigi , câștigi , iar dacă pierzi tot câștigi ceva , o învățătură”. Așteptările vă pot afecta relația,  ca și în cazul meu , așa că analizați-vă și puneți-vă anumite întrebări, deoarece este mai bine de cât să aruncați pe geam o relație în care ați investit anumite sentimente. 
Vă doresc o zi plină de iubire și fericire. Pupici :*:*:*:*


Un comentariu:

Ads Inside Post