marți, 23 septembrie 2014

Dezamăgirea!

Cred că cu toții am simțit cel puțin oadată în  viață forța puternică a dezamăgirii. La începutul unei

relații, fie că este de iubire sau de prietenie  , unii dintre noi mergem pe premisa că totul o să fie bine și ne dăruim încrederea totală. De la această încredere totală uneori se ajunge la dezamăgire, care poate schimba o persoană la 360 de grade. Dezamăgirea este cea care ne face să nu mai încercăm  și să lăsăm totul baltă ,chiar dacă nu dorim să facem anumite alegeri. Când suntem dezamăgiți acționăm din impuls , iar asta duce ce spunerea unor cuvinte care nu fac altceva de cât să ne rănească pe noi și peroanele  cărora le sunt  adresate .
Am făcut acum ceva timp un articol despre ”așteptările” dintr-o relație  care duc cel mai adesea la dezamăgire .  Nu știu prin ce a-ți trecut dumneavoastră, dar eu am suferit un șir continu de dezamăgiri care pur și simplu m-au pus ” pe butuci”,iar cele mai multe vin din partea mea . Am realizat că am dezamăgit multe persoane din viața mea, printre care mă număr și eu ,doar din cauza lipsei mele de dedicație și de gândit tot în trecut la anumite momente care m au marcat și de care doream să mă feresc. Viața are grijă în permaneță să  te trezească atunci când te îndepărtezi de drumul principal și cauți o scurtătură . Ultimele săptămâni au fost unele de frustrare și dezamăgire , dar care m-au învățat pe viitor să mă dedic și să nu las  anumite fixuri , precum frica de a pierde pe cineva, revărsarea frustrărilor , judecata, rușinea de a fi condamnată și de a nu face pe alții să să sufere să îmi decidă viața. Îmi accept greșelile și îmi asum responsailitățile și dezamăgirile. Ca un sfat pe care vă încurajez din tot sufletul să îl urmați este să aveți grijă cu dezamăgirea , deoarece puteți crede că persoana care va dezamăgit este de vină, dar uneori dumenavoastră sunteți cauza acelei dezamăgiri și puteți pierde ca și în cazul meu persoane importante din viața dumneavoastră. Ne dăm seama uneori prea târziu , iar atunci nu se mai poate face nimic deoarece puteți distruge tot ce este mai frumos într-o persoană. Am făcut azi acest articol, pentru a trage un semnal de alarmă ,care azi sună continu în mine și nu îl pot opri , acela că uneori din cauza dezamăgiri vă puteți da seama de anumite sentimente prea târziu. De aceea fiți fericiți , zâmbiți,iubiți , nu lăsați grijile , traumele , lacrimile să vă taie artipile ,deoarece singurele momente importante sunt acelea în care a ți lăsat totul în seama lui Dumnezeu și a ți simțit doar că trăiți.
Am mai scris acest tip de exercițiu care pe mine mă face să trec mai ușor peste anumite experiențe. Este transcris din cartea Efectul Umbrei de Debbie Ford.
Să începem prin a respira încet  de 5 ori, creați-vă un mediu liniștit . Fie folosiți un jurnal în care să scrieți sau pur și simplu închideți ochii și lăsați răspunsurile să vină, fără mai scrie. Să începem :
  1. Ce incident din prezentul sau trecutul meu îmi mai provoacă durere, mânie sau regrete ? În cazul de față puteți întreba ” Ce incident din prezent sau trecut îmi porovoacă  amânarea ?”
  2. Cum mă face să mă simt această situație?
  3. Când am mai avut sentimente asemănătoare? De ce întâmplare din trecut îmi amintește ?
  4. Ce am decis să însemne acest acest eveniment pentru mine? Ce am hotărât că este adevărat în legătură cu mine ?
  5. Cum m-a afectat în mod negativ ,această decizie?
  6. Pe cine învinuiesc pentru decizia făcută și tot ce mi s-a întîmplat ca rezultat al acesteia?
  7. Ce trebuie să mi se întâmple pentru a vindeca acest incident ? Este ceva ce trebuie să spun sau să fac pentru  mă simți întreg/întreagă?
Ce am câștigat , ce am învățat și ce știu în prezent datorită faptului că am avut această experiență ? Ce  înțelepciune pot oferi azi lumii ca rezultat  a ceea ce am experimentat ?
Vă pup pe toți! Nu uitați , uneori este prea tărziu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post